Jeg bor ikke i nærheten av Mobilreparatørens verksted og må sende med post. Hvordan går jeg frem?
– Gå til Bestill service , fyll ut skjema.

Hva skal jeg legge med av info i forsendelsen?
– Legg ved navn, epost og mobilnummer som vi kan nå deg på. Skriv også stikkord om hva du ønsker reparert. Legg denne informasjonen på et skriv inni pakken du sender.

Hvordan pakker jeg mitt produkt?
– Pakk produktet inn i bobleplast eller avispapir. Klikk så til papp og legg en pappbit på hver side av produktet og teip rundt. Pakk produktet godt inn.

Skal jeg sende med originaleske og lader?
– Nei, det fordyrer porto. Esker som blir sendt inn blir ikke returnert.

 

Gi beskjed om du vil ha fraktlapp på epost som du skriver ut og fester på din pakke/sending.
Det er med sporing og koster fra 149,-

Info om Bring fraktlapp

Bruk en ferdig utfylt fraktetikett (2R) som enkelt og greit festes på pakker som skal inn til service hos oss.

Pakken får en garantert fremsendelsestid på 1-3 dager (tilsvarer Bedriftspakke).
Kan brukes av både private og bedrifter.

MOBREP AS er frittstående uautorisert verksted. Tjenestene og produktene leveres uavhengig av mobiltelefonprodusenter, nettbrettprodusenter og øvrige elektronikkprodusenter.