Jeg bor ikke i nærheten av Mobilreparatørens verksted og må sende med post. Hvordan går jeg frem?
– Gå til Spør om pris , fyll ut skjema.

Hva skal jeg legge med av info i forsendelsen?
– Legg ved navn, epost og mobilnummer som vi kan nå deg på. Skriv også stikkord om hva du ønsker reparert. Legg denne informasjonen på et skriv inni pakken du sender.

Hvordan pakker jeg mitt produkt?
– Pakk produktet inn i bobleplast eller avispapir. Klikk så til papp og legg en papp-bit på hver side av produktet og teip rundt. Pakk produktet godt inn.

Skal jeg sende med originaleske og lader?
– Nei, det fordyrer porto. Esker som blir sendt inn blir ikke returnert.

 

Gi beskjed om du vil ha fraktlapp for innsending på epost som du skriver ut og fester på din pakke/sending.
Det er med sporing og koster kr 149,- (inkl returfrakt)

MOBREP AS er frittstående uautorisert verksted. Tjenestene og produktene leveres uavhengig av mobiltelefonprodusenter, nettbrettprodusenter og øvrige elektronikkprodusenter.