Reparasjon av mobile enheter

Reparasjon av mobiltelefoner

Hvor lang tid tar det å skifte skjerm på en telefon?
– Det tar ca 30 min / 1-2 timer på noen modeller. Du må bestille time for reparasjon.
Vi bruker kun OEM kompatible deler, og leverer ikke originale apple produkter.

Reparasjon av nettbrett

Hvor lang tid tar det å skifte skjerm på et nettbrett?
– Reparasjonstid nettbrett er nå ca 4 -10 dager

MOBREP AS er frittstående uautorisert verksted. Tjenestene og produktene leveres uavhengig av mobiltelefonprodusenter, nettbrettprodusenter og øvrige elektronikkprodusenter.

Servicebetingelser:

-Ved tilfeller av knust skjerm, skadet skjerm, skeiv/skadet ramme, væskeskade mm.. så vil garantien fra produsenten forsvinne.
-MOBREP gir deg 6 mnd garanti på reparasjon. Vi stiller kun garanti på delen vi skifter, andre feil dekkes ikke.
Ingen garanti ved fukskade, reparert privat eller av andre. NB! Ingen garanti på enheter som er jailbreaket.
Du mister din opprinnelige garanti på produktet ved knust skjerm eller andre ytre skader.Men vi stiller med ny 6 måneders garanti på delen vi reparerer.

Telefoner/iPad med skjeiv ramme kan ha feil som ikke er synlig i reparasjonsøyeblikket. Telefoner er ikke vanntette etter skjermbytte. Det kan være skade på touch ID – selv om den fungerer ved innlevering – dette kan ikke fikses og dekkes ikke av MOBREP.  Fra iPhone 11 og nyere vil du få varsling på din mobil om at skjermen er byttet. Den vil alltid ligge som varsling på innstillinger.
Ved andre reparasjoner på telefon/nettbrett med knust skjerm er det alltid en risiko for mer skade på skjermen. Dette dekkes ikke av MOBREP.
Merker i ramme kan forekomme ved retting av skjeiv eller skadet ramme.
-MOBREP fraskriver seg alt ansvar ved enheten om den er væskeskadet eller reparert av andre. Dette gjelder under rep og i ettertid.
-MOBREP AS er frittstående leverandør. Tjenestene og produktene leveres uavhengig av mobilprodusenter, nettbrettprodusenter og øvrige elektronikkprodusenter.
Mobrep fraskriver seg alt ansvar vedrørende oppadateringer eller bugs som Apple måtte sende ut i nye IOS oppdateringer, som ved batteribytte, skjermbytte eller andre reparasjoner.
Kunden er selv ANSAVARLIG for å ta sikkerhetskopi av enheten.
Telefoner/Nettbrett som ikke er hentet innen 3mnd, tilfaller MOBREP AS.